اخبار اقتصادی ( به روز شده در تاریخ ۱۳۹۳/۰۴/۲۵ )

اخبار اقتصادی ( به روز شده در تاریخ ۱۳۹۳/۰۴/۲۵ )

5-1521.jpg

رییس سازمان هواپیمایی به ایسنا خبر دادورود قطعات هواپیما و ادامه واردات

رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: قطعات هواپیما در حال ورود به کشور هستند و به زودی محموله‌های دیگری وارد می‌شوند و این روند نیز ادامه خواهد داشت.

 
rahim azad-14-1.JPG

عقب‌گرد یارانه بنزین به پیش از هدفمندی!

در حالی که یکی از اصلی ترین اهداف اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها توزیع عادلانه یارانه ها در کشور بود، شیوه اجرای این قانون حداقل در بخش سوخت نه تنها موجب تحقق چنین هدفی نشده بلکه آخرین آمار صندوق بین المللی پول نشان می‌دهد که دهک های بالای جامعه، پنج برابر دهک های پایین یارانه بنزین دریافت می‌کنند.

 
yoosef.jpg

توضیح معاون وزیر اقتصاد درباره اظهارات طیب نیا:وزیر اقتصاد نگفت که مشکل وام ازدواج دو ماهه حل می‌شود!

معاون پارلمانی وزیر امور اقتصادی و دارایی با ارائه توضیحاتی در زمینه اظهارات اخیر طیب‌نیا در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر اقتصاد نگفته است که مشکل وام ازدواج دو ماهه حل می‌شود.

 
Blackout.jpg

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران هشدار دادهنوز به مرحله خاموشی نرسیده‌ایم/ مردم در 20 روز آینده کمک کنند

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ با اشاره به این‌که هنوز به مرحله‌ای نرسیده‌ایم که به خاطر کمبود نیرو شبکه را خاموش کنیم گفت: امیدواریم مردم مصرف برق را مدیریت کنند تا 20 روز آینده شرایط آب و هوایی بهتر شود.

 
url-20.jpeg

وزیر ارتباطات: تالیا پروانه اپراتوری ندارد

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات گفت: از نظر ما تالیا پروانه اپراتوری ندارد و برای مدتی پیمانکار مخابرات بود که از این پیمانکاری تاریخ زیادی باقی نمانده و به هر حال نتوانسته رضایت مردم را جلب کند.

 
51-142.jpg

ستاریان هشدار دادافزایش قیمت خانه با پرداخت وام 50 درصدی

پرداخت وام خرید خانه به میزان 50 درصد از ارزش یک واحد مسکونی باعث بالارفتن قیمت خانه می‌شود و به دنبال آن رونق در بازار اتفاق خواهد افتاد و ساخت و ساز نیز به تبع آن افزایش می‌یابد.

 
2-897.jpg

وال استریت ژورنال خبر دادضرر 175 میلیارد دلاری تحریم‌های ایران به تجارت آمریکا

وال استریت ژورنال در گزارشی با استناد به تحقیقات شورای ملی ایرانیان آمریکا اعلام کرد تحریم‌ها علیه ایران طی 18 سال گذشته باعث شده آمریکا فرصت‌های صادراتی به ارزش 175.3 میلیارد دلار را از دست دهد.

 
335-3.jpg

باز هم ماه رمضان و گرانی خرماسود بیش از 2000 تومانی مغازه‌داران از فروش هر کیلو خرما

از آنجاکه در ماه رمضان از خرمای ذخیره شده در سرخانه‌ها استفاده می‌شود، فرصت برای مانور بیشتر واسطه‌ها فراهم شده؛ به گونه‌ای که قیمت خرما در بازار مصرف ماه رمضان نسبت به ماه‌های قبلش افزایش چشمگیری داشته و از کیلویی 2000 تومان دست‌فروشی و فروش وانتی آغاز می‌شود و در مغازه‌ها تا 10 هزار تومان هم می‌رسد.

 
amin khosroshahi-22-59.JPG

هشدار مدیرعامل آبفای کشور در بازدید از ایسناهفته سخت درانتظار مصرف‌کنندگان آب/ کاهش منابع آبی با استمرار گرما

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با هشدار نسبت به این‌که هفته آینده هفته سختی برای تامین آب خواهد بود،‌ گفت: در صورت استمرار دمای بیش از 40 درجه در کلان‌شهرها دچار کمبود آب می‌شویم.

 
40189.jpg

قاچاق و وجود مافیا در بازار طلاطلای ایرانی به اسم ایتالیایی و هندی به فروش می‌رسد!

ورود، حمل و فروش مصنوعات خارجی طلا ممنوع بوده و قاچاق محسوب می‌شود ولی در ویترین مغازه‌ها با طلاهایی روبرو می‌شویم که با عنوان طلای ایتالیایی و یا هندی به فروش می‌رسند که یا به صورت قاچاق وارد می‌شوند و یا تولید داخل هستند!

 
reuters5-28.jpg

مدیر عامل رجاء در گفت‌وگو با ایسنا:تلاش برای افزایش نرخ بلیت قطار از شهریور

مدیر عامل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء گفت: مذاکره شرکت‌های مسافری برای افزایش نرخ بلیت قطار با راه آهن ادامه دارد و امیدواریم نرخ‌های جدید از شهریور اعمال شود.

 
188.2.89.jpg

گزارش ایسنا درباره استفاده بهینه از کولرگازیبه یاد روزهایی که نمی‌توانستیم "لینچان" ببینیم!

شاید برای افرادی که متولد دهه 70 به قبل هستند، آشنایی با واژه "قطع برق" در تابستان قدری ملموس‌تر باشد. کاملا به خاطر داریم روزهایی را که برق سهمیه بندی بود و مجبور بودیم ساعت‌ها گرمای تابستان را تحمل کنیم و یا از دیدن سریال‌های محبوبی چون "جنگجویان کوهستان" و "روزی روزگاری" محروم شویم و در تاریکی بنشینیم و حرص بخوریم.

 
2578.jpg

در حضور نماینده سیف رخ دادانتقاد از عملکرد بانک مرکزی در حوزه پیمان‌های پولی

با وجود اینکه بانک مرکزی عنوان می‌کند که به خصوص در سال‌های اخیر در مورد پیمان‌های پولی دوجانبه اقدام کرده اما به نتیجه مشخصی نرسیده است منتقدین معتقدند که بانک مرکزی هیچ گاه به طور جدی به این موضوع نپرداخته و اعتقاد کاملی به آن نداشته است.

 
01-94.jpg

مدیر عامل اتحادیه صیادان کیلکا مازندران مطرح کردیک بسته چیپس گران‌تر از یک کیلوگرم ماهی کیلکا

| 95 درصد از ماهیان کیلکا خوراک دام و طیور می شوند و این محصول علیرغم ارزش غذایی بالا، در بازار مصرف جایگاه چندانی ندارد و یک بسته چیپس گران‌تر از یک کیلوگرم از این گونه ماهی است. از سوی دیگر وضعیت صید این ماهی هر سال بحرانی‌تر از قبل می‌شود و سازمان شیلات به عنوان متولی هیچ توجه و حمایتی به این موضوع ندارد و همه توجهش روی محصولات سلطنتی است!

 
gold.jpg

کاهش 30 دلاری قیمت طلا در بازار جهانیشدیدترین سقوط طلا در هفت ماه گذشته

قیمت جهانی طلا در آستانه حضور رییس بانک مرکزی آمریکا در کنگره این کشور که موجب شد سرمایه گذاران به فروش دارایی‌های طلایشان اقدام کنند، با شدیدترین کاهش در هفت ماه گذشته روبرو شد.

 
160-26.jpg

چرا نرخ تورم در روستاها بیشتر از شهر است؟

برخلاف آنچه که در ذهن عموم مردم تصور می‌شود، نرخ تورم اعلام شده در روستاها معمولا اندکی بالاتر از نرخ تورم شهری است، اما دلیل این امر چیست؟

 
126[1].jpg

مجمع شرکت‌های پالایشگاهی به تنفس کشیده می‌شود؟

در حالی که چهار ماه از ابتدای سال گذشته است اما هنوز تکلیف قیمت نفت برای شرکت‌های پالایشگاهی مشخص نشده و این شرکت‌ها در آستانه برگزاری مجمع و ارائه گزارش‌های سه ماهه در بلاتکلیفی به سر می‌بردند.

 
54a94b279bd4eea87e9a78bf96f2f3b8.jpg

هزینه 45 تا 60 درصدی واردات خودرو به کشور

یک واردکننده خودرو گفت: هزینه‌های دولتی واردات خودروهای خارجی به کشور به طور میانگین بین 45 تا 60 درصد قیمت آنها است.

 
22-819.jpg

برای کاهش خطر امواح تلفن همراهانتقال تلفن همراه به ثابت رایگان شد

هزینه‌ی انتقال تلفن همراه به تلفن ثابت رایگان شده تا مشترکان در مواقعی که در مکان‌های ثابت و منزل حضور دارند، حتی الامکان از گوشی تلفن همراه خود استفاده نکنند.

 
260334_576.gif

کدام خودروها بیشترین مشتری را دارند؟

خودروهای سایپا 131، پژو پارس، ام‌وی‌ام 530، ام‌وی‌ام x33، هیوندا i20 و هیوندا سوناتا دارای بیشترین سهم فروش در بازار خودروی کشور هستند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: اقتصادی

برچسب‌ها: اخبار اقتصادی
[ چهار شنبه 25 تير 1393 ] [ 4:42 ] [ مصطفی ]
[ ]